W Internecie pojawił się pierwszy gameplay gry osadzonej w świecie antycznego Rzymu, dokładnie w owianym tajemniczością Rzymie królewskim. Gra stworzona jest przez polskiego pasjonata. Jak informuje Stanisław Juszczyk, autor gry: „pewnego razu z pomocą przyjaciół założyłem United Studio 2020, tworzące gry i programy. W zeszłym roku padł pomysł stworzenia gry komputerowej opowiadającej historię Królestwa Rzymskiego. Podekscytowany, postanowiłem zabrać się do pracy niezwłocznie. Efektem jest fakt, że premiera gry ma miejsce już 3. czerwca tego roku”.
Fabuła gry zaczyna się wraz z legendą o Romulusie i Remusie, jest prowadzona przez prawie 250 lat, aż do upadku królestwa i ustanowienia republiki. Na koniec odbywa się scena zwieńczająca mająca miejsce (ponad 100 lat później) w 390 roku p.n.e., przedstawiająca przyczynę zniszczenia źródeł historycznych o czasach królewskich – wdarcie się Galów do Rzymu. Fabuła w znacznym stopniu jest zgodna z tekstami Liwiusza. Architektura na mapach będzie w stylu, jaki jest przedstawiany w sztuce. W odpowiednim czasie na mapach gry znajdziemy np. Circus Maximus, Pons Sublicius.
Odnośnie charakteru gry, jest ona podzielona na sceny. Zawsze na początku mamy krótki film, w którym przedstawiam fakty historyczne (po angielsku, nie są one bardzo szczegółowe, by nie tracić przesłania fabuły), następnie przenosimy się do gry (są one zróżnicowane; w niektórych walczymy, w niektórych jedynie przechadzamy się po Rzymie), po wykonaniu zadanie oglądamy drugi film. Na albumie znajdzie się 20 takich scen (podzielone tematycznie na 10 aplikacji), są one przedstawione na plakacie. W podziale fabuły na tego rodzaju części zainspirowały mnie rockowe albumy koncepcyjne.
Celem twórców gry jest rozpowszechnienie historii początków Rzymu.